mayuksel eğer beslenme reddinden kaynaklı değiştirmeyi düşünüyorsanız bence değiştirmeyin. Bizde avent kullanıyoruz lansinoh aldım ama değişen bişey olmadı onu da reddediyor. Biberon başlığının ayına uygun olduğundan emin olun çok zorlamadan oyalayarak beslemeye çalışın çok zor biliyorum aynısını bende yaşıyorum 🥹