Asyakusunannesi_ aynısı ablamın basına geldı ustelık yegenımde kansızlık oldugu ıcın cok canı yandıysa morarır ve nefesı kesilır ablam ılk yazdırırken bunu ozellıkle belırtmıstı ogretmende sorun olmayacagını zaten çocuklarrı tek bırakmadıklarını soyledıler . Fakat ne olduysa sımıftakı bır cocuk yegenımı ısırdı ve canı cok yandıgı ıcın nefesı kesıldı ogretmen ılk basta ablama soylemedı yegenım eve geldıgınde ablam ustunu degsıtırken ısırık ızını farkedıyor oyle anlatıyor .. tabı ablam yıktı ortalıgı ogretmenı aradı en cok onlara kıDı madöe boyle bır sey oldu neden benı aramadınız cocuguma bır sey olabılırdı dıye. Ogretmende bız sıze bılgı verecektık vs demeye basladı. Isıran cocukta cok yaramaz cok hıperaktıfmıs zaten cogu velı sıkayetcıymıs . Ertesı gun ablam yegenımı okula bırakırken cocugun annesıyle karsılasıyor kadıncaz resmen aglıyormıs cok ozur dıledı ablamda. Kadın zaten caresızmıs evdede cok hırcık oldugunu doktora getırmısler okula gonderın demısler dıye kadında yollamıs yanı cocugun annesıde bazı velıler gıbı ustte cıkmamıs . O zaman bekardım ablama dıyordum kı keske cocugu gordugun yerde korkutsaydın annesını de bır guzel lafı yedırseydın dıyorum ama kendım anne olunca ıslerın oyle olmadıgını anlıyorum gercekten yanı bılemeyız kımse ıstemez cocugu bırısne zarar versın. Demenız gibi sorumsuz olan velıler elbette vardır ama öğretmenler daha da sorumsuz kucuk cocukları tek bırakıyorlar sonra bır anda oldu dıyorlar alakası yok hadi 1 kere oldu 3. Kez olurken neredelermıs . Cok sacma .