tunabebekh bebeğim 8 aylık. Hiç birşey yemiyor. Asla ağzını açmıyor.Doktorumuz önemli olan doyurmak değil kalık alışkanlığı edinmek endişelenme, 1 yaşına kadar normal dedi. Bizi ilk iki hafta sıvı sonraki 20 gün püre ile devam ettirdi daha sonra pütürlü verebilirsin dedi. Yarın randevumuz var muhtemelen katıya geçirecekti eğer yeseydi. Ve şöyle bir program yaptı. Önce sıvılar meyve suları günde 1 saat 11 gibi. Sonra öğlen 1-2 arası çorba ekledi sebzeleri denemem için. Sonra 3-4 arası yoğurt, 5-6 arası muhallebi ve en son sabah 8e kahvaltı ekledi. Yani 1 ayın sonunda günde 5 öğün hazırlık yaptım. Yemedi orası ayrı 😂 ama her zaman hazırlayıp teklif ettim yarısı içeri yarısı dışarı. Şuan asla kaşık görmek istemiyo. Mama sandalyesi vs herşeyi kaldırdım unutturmak için. 1 haftadır gizli ek gıda yapıyorum. Parmak gıda hazırlayıp tabağıma koyuyorum. Yerde piknik şeklinde yiyorum. İlk defa ağzına götürmeye başladı 🥲 bakalım yarın doktorumuz ne dicek.. bu yaptığımdan haberi yok