alparslanmomms Kızlar 14 aylık ogluşum için bayramlık bakıyorum. Birkaç şey beğendim salopet falan ama o da zor olur alt değiştirme yaparken vs . Siz neler aldınız 🥹Özellikle ayakkabı olarak ?
nesli8154 alparslanmomms biz yigenimin nişanı için almıştık temiz kot pantolon gömlek ceketli takım onun içine gömlek soğuk olur diye beyaz swit aldım spor ayakkabı aldım flodan
busrakaan18 alparslanmomms erkek çocuğuna çok kısıtlı ya 🥹 Doğum gününde pançodan gömlek ve salopet almıştım onu giydiririm bir takım daha almak istiyorum ama hepsi aynı gibi içime sinen bir şey de bulamadım. Ayakkabı da almam sanırım
guzelanne564 Ben hm den gömlek ve pantolon aldım ayrıca tişört aldım belki gömleğin içine giydirebilirim belki de giydirmem
alparslanmomms guzelanne564 gömlek uzun kollu mu? Ben de doğum günü için hm den beyaz gömlek almıştım 1 kez giydi . Onu da değerlendirmek istiyorum bayramın 2. Günü falan
alparslanmomms Niyesordunbucevabi evet bunu görmüştüm çok tatlı . Sadece bi tık kalın olur diye düşündüm. İnce sweatshirt üzerine ceket daha iyi olur gibi
guzelanne564 alparslanmomms evet uzun kollu çok kalın değil önümüz bahar ve yaz olduğu için hem baharda giyer hem yaz geceleri serin olduğunda giyer dedim