Havvanur43 Merhaba,oğlumda da vardı.Yazın benim ve eşimin memleketine gittik.Döndüğümüzde sırtında bir tane vardı,3 aylıktı.Önce sırtına yayıldı sonra karnına,ara ara yüzünde çıktı en son poposunda çok aşırı vardı ve 7 aylıkken geçti.Bu arada bir kaç doktora gittik.Bir tanesi temasla bulaşır, onun bunun kucağına çocuğunuzu verirseniz böyle olur demişti,aşırı üzülmüştüm.Bir ara hiç geçmeyecek iz kalacak sandım.Ama geçti çok şükür,izde kalmadı,sadece cilt hastalığı bağışıklığını vs etkilemedi.Endişelnmeyin sizinde mutlaka geçecektir.