karan131025 öncelikle lokel değil lokal 🥲 ikincisi normalde 4 aydan sonra lokal anestezi maalesef çok uygun değil bizim doktorumuz türkiyenin sayılı çocuk cerrahlarından 4 aydan sonra bebek hareketlendiği için lokal için uygun olmama durumundan bahsetti kendisine çok güveniyorum. İki oğlum var biri 4 aylık genel anestezi ile (sağlık sorunundan dolayı) küçük oğlum 1.5 aylık lokal anestezi ile sünnet oldu. İkiside ameliyathanedelerdi 15 dk içinde yanımıza geri döndüler. Genel anestezi bebeklere verilen ile yetişkin dozu bir değil. Lütfen kasapvari bir sünnetçiye teslim edeceğinize gidip devlet hastanesinde genel anestezi ile yaptırın o daha iyidir emin olun. 15 dk bebeğimden ayrı kalacağım diye evde çocuğunuzu doktor bile olmayan birine emanet etmeyin. Allah korusun bir kanama bir komplikasyon olsa ne yaparsınız. Sünnetten önce çocuklara test yapılıyor hastanede. Mesela benim kardeşimde kan pıhtı sorunu çıktı allah korusun bilinmeden gidip merdiven altı bir yerde yapılsa doktor kanama olsa asla durduramazlar dedi. Tetkik yapılmadan sorgusuz sualsiz kasap gibi evde sünnet mi kaldı. Veya biraz bütçe ayırıp özelde yaptırın. Sağlık şakaya gelmez. Allah korusun kliniklere bile güvenmem ben kaç tane yeniden ameliyat olmak zorunda kalan, kan kaybından vefat eden bebek haberleri var buna rağmen hala ucuz diye evde veya merdiven altı yerlerde sünnet yaptıranlar var çok acı. Sünnet hafife alınacak bir iş değil. Umarım sağlıkla en kısa sürede atlatırsınız 🪽