nsedaak şuan 14 aylık, 2 aylıkken yaptırdım. Tam hareketli olduğu dönem olmadığı için süreç hızlı ilerledi, sünnet olduğu gün bezini değiştirirken ağladı o kadar, diğer gün hiç bir şey olmamış gibiydi. 5 gün boyunca karton bardak koydum, hem kaka bulaşmaması hemde bezin yapışmaması için. Doktorumuz da koy demişti zaten. Onun yanında antibiyotikli bir krem vermişti, onu da kullandık. 5 gün karton bardak kullandıktan sonra bıraktık ve 1 hafta boyunca da 5-10 dk aralıkla her gün oturtma banyosu yaptırdım. İster belden aşağı ister komple bütün vücut size kalmış, önemli olan sünnetli yerin suda kalması. Hiç korkmayın, endişe edecek bir durum olmuyor, kolaylıklar diliyorum