Ladybugs ben evim tek kızıyım , 2 abim var . 3 kardeşiz hiç birimiz bir birimiz ile konuşmayız.. sebebi de miras muhabbetleri yavaş yavaş başladı o yüzden . Babamın mal varlığı var satsa 20 30 milyon eder , ortanca abim her şeye el atmış durumda anne ve babam onun sözünden çıkmaz ayrımcılık var maalesef . Eskiden bana bir ev alacaklardı bende çekilecektim kenara ama şimdi döndü iki kuruş paraya , kimseyi dinlemem direk mahkemeye gideceğim