merve900_ Sezeryan doğumdan sonra adet olacağınız zaman beliniz ağrıyor mu batıyor mu yoksa tek benim mi böyle nefesimi kesiyor
6331 merve900_ benim 20 ay oldu birde ben 3 sezeryan oldum ondn biliyorum ama son doğum bellimi çok yıprati mesela eğiliyorum diklesecegim zaman zor kalkiyordum