Zamanlagelen benim bebeğim 4. Aya kadar çok güzel uyurdu gece gündüz fark etmeksizin asla sallama vs nedir bilmezdim ancak 4. Aydan aonra gündüz uykuları yok denecek ladar azaldı ne nerde uykusu geldiği belli nede ne kadar uyuyacağı belli olurdu beni perişan etti uyumayan bebek gelişemiyor ne yazıkki bende fark ettiö kilo bakımından demek istiyorum tabi ben ilk önce sütüm az doymuyor sandım daha erken olduğu için ek gıda veremedim 5. Aya kadar sabrettim sonra günde bir öğün çorba yada organik ek gıda kullanıyordum tabi doktordan müsaade alarak ama uyumadığı için hep emiyor ve dinlenmediği için gögüslerimde doğru düzgün süt kalmıyordu oda emmekten yoruluyor 10 dk bilemedin 15 dk sonra uyanıyordu sonra 6 aylık oldu ek gıdaya geçtik tam anlamıyla baktım doymakla alakası yok ayağımda sallıyordum bu süreçte tabi ben hep yorgun ve bitiğim çünkü sürekli uyanıyor ve sallamadan uyumuyor. Meğersem ben öyle sanıyormuşum bebeğim şuan 7 ay 11 günlük ve ben 3 hafta önce uyku eğitimine başladım çok önceden duymuştum ve 4.ay itibariyle başlanabiliyormuş bu eğitime 9. Aya kadar verilmesi gerekiyormuş yani benim eğitmenden aldığım bilgi bu bende düşündüm taşındım dışarıda sallayacak yer yok e artık büyüdü dışarılara çıkıyoruz ve sallayamadım için uyumuyor perişan oluyor uykusuz yada bölük bölük uyku yüzünden yıkıyor ortalığı ve bir işe kalkıştım ama şuan çok şükür sabah en geç 8.30 9 da kalkar kahvaltısını yapar 11 e yakın uykusu gelir ve beşiğine koyarım yada o an yatıracağım yer nereyse uyku arkadaşını yanına koyuyorum emzik ve ninnisi olay tamamdır ilk başta evet sancılı süreç ağlıyor zırlıyor ama onun rahatı ve gelişimi için sabredip için acısada alıştırman lazım ikinci haftada daha rahatladık bu hafta üçüncü haftamız özellikle son iki gündür sabah 11 e doğru öğleden sonra 16.00 a doğru uykusu geliyor bende mümkün oldukça yemeğini yedirip üzerine anne sütü verip yatırıyorum böylelikle dinlenmiş oluyor. Perdeye gelince nacizane fikrim alma bebekler gündüz kavramını kendileri çözer evet ama hep karablım ortamda uyursa Hep gece olarak kalır gene bir uzmandan aldığım tavsiyede şudur bebeği gündüz olağan yani sesli ve aydınlık ortamda yatırmak en iyisi bebekler uyurken konuşma sesleri ve diğer sesleri ayırt ederek kelime haznelerini geliştiriyor ve arttırıyorlar benim bebeğim sese konuşmaya zaten alışık ve ben gündüzleri hep aydınlıkta yatırırım Benim nacizane fikrim tabi biraz uzun oldu kusura bakma 🙃