Merhaba anneler bebeğim 8 aylık oldu boy kilo için sağlık ocağına götürdüm sadece 100 gram almış bir ay boyunca özeldeki takipli doktorunda farklı boy kilo çıkıyor saglik ocağında farklı kendi doktorunda boyunu 75 cm ölçmüştü sağlık ocağında hemsire 71 cm ölçtü hangisine inanayım ve kilo aldırmak için ne yapabilirim ??