Merhabalar 14 aylık oğlum 20 kelime var. Göz teması var Banyo yapalım mı dediğimde banyoya gidiyor mesela al ver git gel herşeyi anlıyor taklit becerisi var karşılıklı iletişim kurarken oda konuşmaya calısıyo sanki bişey anlatır gibi işaret parmağını herşeyde kullanıyor sadece biişey gösterirken kullanmıyor eliyle gösteriyor direk sorun mu acaba ya