Merhaba kızlar oğlum 5 ay 26 günlük. Doğduğundan beri bi gözü sadece sulanıyordu. Bende 1 -1.5 ay önce doktora sormuştum masaj yap demişti ancak ben onu başka sağlık sorunları yaşadığı için (biliyorsunuz kum döktük şimdi de Akdeniz anemi taşıyıcılığından şüpheleniyor) ihmal ettim . Sizce şimdiden sonra ne yapmalıyım ? Ne yapsam işe yarar ilaç falan var mı ?