aleaa Merhaba kızlar doğumdan sonra hangi korunma yönetimini kullandınız? Bir korunma yöntemi seçeceğim fakat kararsızım. Size iyi gelen ve rahatsız olmadığınız bir yöntem var mı?
123zeynepAli aleaa prezervatif ve geri çekilme ile korunduk.40 ım çıkar çıkmaz bu şekilde devam ettim korunmaya 4 yıl oldu
lunalunuay aleaa bakır spiral + geri cekilme ya da kondom. Kafam rahat yan etkisi de olmadı pek ben de
minimalistannee aysebb ilacın sizde veya bebeğinizde olumsuz bir etkisini gözlemlediniz mi bende başlayacağım da
aysebb minimalistannee Bende yan etki olarak sadece adet kesti. Bunun dışında yan etki olmadı kimsede
aysebb aleaa Emzirdiğiniz sürece olmamanız çok normal. Ben 2 yıl sonra oldum ilk adetimi emzirmeyi kesince. Hapta kullandığımdan dolayı devamı gelmedi yine kesildi