bizde de sarılık çıktı 13 civarında. hastanede yatar korkusuyla sürekli emzirdim. alarmla 1,5 2 saatte bir sürekli emzirdim. uyusa da uyandırmaya çalışarak yanağına çenesine sürekli dürterek falan zar zor. sarılık yüksekken hep uyuyordu şimdi azaldıkça kendisi de zaten yarım saat bi saatten fazla pek kesintisiz uyumuyor.