Hanımlar bademciklerim hep hassastır hamileliğimin son aylarından itibaren dahada hassaslaşmış sürekli iltihaplanıyor geçen üstü bembeyaz olmuştu Dr antibiyotik iğne verdi geçiyor ama 2 3 hafta sonra yine tekrarlıyor benim gibi olanlar varmı? Ne yapıyorsunuz iltihaplanmayı önlemek için?