Arkadaşlar bebeğim bir ay 25 günlük önce emziriyorum sonra 90cc mama veriyorum sarılığından dolayı mamayla desteklemek zorunda kalmıştım çok şükür geçti artık mamayı kesmek istiyorum ama mama içmeyene kadar doymuyor ağlama krizine giriyor sütümde iyi aslında bir hemşire midesini genişletmişsin dedi şimdi nasıl mamayı kesebilirim? Tecrübelerinize ihtiyacım var