gg3848 Kızlar kızım 17 aylık bayramda 18 olacak inşallah geçen bayram çok küçüktü ama bu bayram aklı erecek o yüzden heyecanlıyım🥰 nereden bayramlık alıcaksınız ya da aldınız mı 🤗
ChatGPTanne_ gg3848 ay bende bu postu atacaktım sonra dedim kimse bakmıyordur benim gibi Benim kızımda 19 aylık olucak ve ilk iki gün olan kıyafetlerini şimdiden aldım 😂 Çanta falan alıcakmısınız kızınıza ben almak istiyorum ama ona uygun bulamıyorum
Sonsuz18 gg3848 sona kalmadan aldım çünkü bizim yaş grubuna beden bulmak çok zor byüdükleri için hemen tükeniyor 6 yaşındaki kızıma bunları aldım Buda 3 yaşındakine ikisine aynı çanta ve ayakkabıyla
bebiskoveannesi gg3848 kızlar için o kadar çok çeşit var kiii imreniyorum 🫣😄 benim oğlumda bayramda 17 aylık olacak. H&M, koton, defacto bakarız bişeyler zaten hep aynı 🥴
gg3848 gg3848 zaradan bunları beğendim tulum mu güzel yoksa gömlek altına evde bir kot eteği var yeni aldım hiç giymedi onu giydirip bu babetleri mi giyse kararsızım🙈
beybitolat gg3848 kız çocuklarına ne kadar güzel şeyler var ya🥰 benim oğlumda yeni yeni yürüdüğü için baya fiyakalı dursun istiyorum bu bayram😋 keten pantolon ve gömlek yapacağız🥰
ChatGPTanne_ gg3848 ayyy tulum çok güzel içine babetlerle uyumlu bişey giydirirsizin babetlerle kombin yapabilirsiniz
livanurvealpinannesi61 gg3848 zara boykot siz bilirsiniz tâbi ama nimetle dalga geçen bir firma kendisi
gg3848 ChatGPTanne_ ayy ne aldınız🤗 çanta almayacağım galiba bulamam yüksek ihtimalle daha çok küçükler🙈
renkliruya bebiskoveannesi erkek analarının makus talihi..🤣 benimde iki oğlum var.. kot gömlek bireyler alırım inşaAllah..küçüğe değiklik olsun diye belki slopet..😀
anonimli Bende bunu aldım geçen gün, çok seviyorum kız çocuğunda kot takımı🤭 spor ayakkabısı vardı zaten onu almadım o yüzden