Kızlar benim bebek 20 gunnlukken kakada yogun kan gördüm baya kıpkırımı damla degıl ben ıkı gun öncesi pastorize olmayan köy sütü içtim sonra hastane süreçleri vs alerji dediler hepsını kestım bi sure sonra yavastan basladım bebegum suan 3 aylık 20 gundur kek basit süt içeren şeyler sütlü tatlı kaşar peynırlı şeyler tukettım herhangı bı reaksiyon olmadı kanda bakıldı negatif geldı acaba biz alerjı degılmıyız doktorlar bısey demıyor döküntü va yok mukus yok alerjı olsaydı mutlaka tepkıme yapmazmıydı