3 aylık bir oğlum var Uyanıklık zamanlarını verimli geçirmeye çalışıyorum konuşuyorum, oyuncaklarla oynatıyorum, kitap okuyoruz bazen de yanımda iş yaparken duruyor kendi kendine oyalanıyor. Ama bazen gerçekten yapacak bir şey bulamıyorum tek başına bırakınca ya da ben telefonumla falan ilgilenince de kendimi suçlu hissediyorum. Uyanık olduğu her an onunla konuşmam veya oynamam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Siz neler yapıyorsunuz? Bu suçluluk nasıl geçecek biliyorum aslında saçma ama 🫠