Arkadaşlar şu son 1-2 haftadir kendimi çok yalnizlasmis ve yorgun hayattan bikmis hissediyorum 11 aylik bi kizim var hep onunla evin icinde ayni rutin ugraslar ev isi kendime ne vakit ayirabiliyorum ne baska bisey cok bunaldim.esimde yapdimci olmuyor hic oda kendi aleminde rahatina diyecek yok vallahi,artik iletisim kurup bisey konusup paylasamaz olduk.Bu virüsten dolayi zaten disari cikamiyoruz psikolojim iyce bozuldu.cok mutsuzum bilmiyorum bu durumu nasil atlaticam!!!konusmaya cok ihtiyacim var ama cevremde konusup dertlesip icimi dökecegim bi arkadasim bile yok☹️