minikoalaannesi prima premium care kesinlikle. Geçen gün 2 suluk su içirmiş babası sagolsun yatmadan , ben kontrollü veriyorum uyuyacak diye. Sabah normal saatinde uyandı üstünü değiştiriken bir parmak kadar atletine ıslaklık geçmişti göbek dediğinin oradan o da. Molfix olsa gece 3 te karnı su dökülmüş gibi ıslak üşümüş şekilde ağlayarak uyanırdı bebeğim. Önceden yatmaya götürdüğümde normalden geç uyursa bezi değişsem mi kaygım olurdu. O kadar rahatladım ki hiçbir şey olmuyor 12 saat poposunda kalıyor bez. Ay ne övdüm prima bana kupon versin stok yapayım biraz :D