Arazynp 1 ay gitmişti bana galiba günde 3 kere 6 damla mı neydi çayları yapıp içmek zor oluyor hem vakit alıyor hemde insanın içesi gelmiyor. Maltlarım tadı baya kötü yani sulandırılmış pekmez gibi ama çok ağır ben rezeneyle karıştırıp zorla içmiştim gereksiz kalori bence. Bide solgar b12, ı mom latte de süt arıtıyor takviye vitamin olarak