ezgiakbltm Merhaba 14 günlük bebeğim var ne zaman göğsümü versem emerken boğuluyor, ön sağım yapıp sütün taziğini alsam da aynı boğuluyor. Korkudan sağıp biberonla veriyorum hep artık ama beni emsin istiyorum ne yapmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı ?
anonimomss ezgiakbltm 1 bucuk aylık doğduğundan beri her emzirmede aynı şeyi yaşıyorum tazyikli geldiği anda meme ucunu bastırıp ovalıyorum emzirmeye o şekilde devam ediyorum 2-3 aylık olunca düzelir diyorlar bakalım
gkcrva ezgiakbltm bende ayni durumu yasadim geriye dogru yaslanarak emzirmeyi deneyin biberon meme reddine sebeb olur suan bebegim 3 aylik artik alisti
durumay01 ezgiakbltm korkmayın aynı sizin gibi yaptım emzirmekten korkar oldum biberonla verdim ama sonra her boğazında kaldığında öksürmesine izin veriyor geçmesini bekliyor alnını ovuşturuyordum artık öyle öyle bende alıştım korkmadım emzirmekten
mavideniz96 ezgiakbltm maalesef aynı şeyleri yaşadım. Sadece sağarak veriyorum artık. Çünkü cidden boğuluyorlar ve bebeğim artık emmek istemiyordu korkuyordu. Ve hızlı akışlı süte yetişmek için hızlı emerken çok hava tutuyor hem gazı hem kusması artmıştı Beslensin diye mecburen sadece biberona döndük. Artık 4 aylık ve 2 aydır emzirmiyorum
ezgiakbltm gkcrva vermek istemiyorum hiç biberon ama evde yalnız kaldığım anlar oluyor tıkanıyor elim ayağım boşalıyor resmen o nefesi alana kadar mecbur veriyorum 😞
gkcrva ezgiakbltm bir emzirme danismani ile gorusun isterseniz tazyikli sute yardimci olabilir meme reddi olusmadan
hamilesavi ezgiakbltm Allah yardımcınız olsun. Şu endişeyi en iyi ben bilirim. Titreye titreye emziriyordum. Sütüm tazyikli ve hiperlaktasyon durumum var. Emzirme danışmanlarıyla çalıştım hala çözüm bulabilmiş değilim, henüz 2 aylığız. Size önerebileceğim şunlar: kesinlikle elektrikli pompa ile sağım yapmayın. Ellerinizle yapın. Biraz geriye yaslanarak laid -back pozisyonda emzireceksiniz. Eğer hiperlaktasyondan şüpheleniyorsanız benim eski postlara bakabilirsiniz. Ama dediğim gibi tam çözüme hala ulaşmadım.
gulsahh0 Geriye doğru yaslanın bebeğiniz üstünüzde yüz üstü pozisyonda dursun hafif de makas yapın biraz akış yavaşlar
ezgiakbltm hamilesavi teşekkür ederim hiperlaktasyon hakkında araştırma yapacağım ben şüphelenmiştim ama ihtimal vermemiştim 🙏🏻
ezgiakbltm durumay01 benim bebeğim o esnada öksürmüyor canım direk nefes gidiyor nefes almaya çalışıyor keşke öksürse kendi kendine kaçan sütü çıkarabilir o zaman ama işte nefes almaya çalışıyor
ezgiakbltm mavideniz96 gerçekten öyle çok korkuyorum biberonla vermek istemiyorum beni emsin istiyorum ama o nefessiz kalışını görünce emzirmekten soğudum nefes almak için çırpınıyor o an 😞
yoyom ezgiakbltm bebeğiniz daha küçük olduğu için süt akışını kontrol edemiyor. Bikaç aylık olunca kontrol edebiliyorlar merak etmeyin. Emzirirken bebeğinizi daha dik tutun. Başı yukarıda kalsın. Bende de aynı durum oluyordu, hastanelik bile olduk bunun için. Tek önerdikleri dik emzirdi. Şuan 4 aylık bebeğim yine kaçıyor süt ama öksürüp kendi çıkarabiliyor artık.
durumay01 ezgiakbltm benimki de aynı şeyi yapıyordu nefes almayı unutuyordu öksürmüyordu bende çok endişeleniyordum ya hak veriyorum size
ylnydg ezgiakbltm bende de aynı sorun süt fışkırarak çıkıyor çocuk öksürüyor. Çocuğu dik tutuyorum emzirirken ya da arkama yaslanıyorum yatar gibi o şekilde daha sakin. Emzirmeden önce de 3-5 dk sıkıyorum memeyi kucağıma havlu koyup. Aralarda da çıkarıp sıkıyorum tazyik gitsin diye
Aseldyn ezgiakbltm evet ben emzirme danışmanlığı almıştım emzirirken hafif yatar pozisyonda olucaksınız bebeğiniz size yatık karnı karnınızda olucak ve gögüsünüze elinizi makas şeklinde tutucaksınız makas şeklinde tutulduğında sütün tazikli gelmesini engellemiş oluyosunuz. Bence hiç biberona alıştırmayın sonra memeye dönmesi zor olur. Bu şekilde deneyebilirsiniz.
ozgenur001 ezgiakbltm evet bizde yaşadık o sorunu malesef. Sütüm çok tazyikli geliyordu üstelik bebeğimde laringomalazi diye bir rahatsızlıkta varmış sonradan öğrendim sadece emerken değil uyurken bile tıkanıyordu bir anda biberonlada versem boğuluveriyordu. Sütüm de tazyikli olunca hepsi üst üste gelmişti tek başıma emziremez haldeydim psikolojim bozulmuştu artık. Ama düzene biniyor. Şuan 3 aylığız çok şükür eskisi gibi boğulma sorunu kalmadı emerken. Alışıyor bebekler bu duruma bir süre sonra henüz çok küçük dik pozisyonda emzirmeye dikkat edin ve sütün akış hızını yavaşlatmak için gögsünüzün ucunu makas yapıp emzirebilirsiniz