Minnak_mavis Hanımlar doktor badem ceviz ver dedi ama çiğ badem mi iç badem mi acaba size sormak istedim yanlış davranmayayım var mı bilgisi olan ?
minnakpopus Minnak_mavis iç bademden kastınız kayısı çekirdeği ise aman diyim sakın öyle bir hataya düşmeyin derim. Bütün kuruyemişler çiğ olmalı ayrıca🌸suya ıslayıp kabuğunu da soyabilirsiniz eğer tedirgin olursanız
sarikavun Minnak_mavis kuruyemisleri cig verdim ben hep. Doktorumun onerisiyle once havanda ezerek verdim kendi yagi da cikmis oldu. Sonralari cam rendede ezmeye basladim. Bademi ilk badem unuyla basladim mesela hazir ezilmisi var diye🤣🤣