Nasıl ağrınız var ben ortapediye gittim bel fıyığıdır muhtemelen ddi fizik tedavisine gönderdi emar çeker o ddi ramazandan snra gidicem de inanılmaz ağrıyo ya belim sabahları tutuluyor şuan bile bel ve ayaklarım ağrıyo fıtık olanların böyle mi hep ya geçmiyomu hiç hep ağrıyor