Merhabalar, bebeğim 1 buçuk aylık, dünden beri yeşil mukuslu kaka yapıyor ve ishal. Bunların dışında bir şeyi yok. Doktora gittim dün bir sorun görmedi gaz ilacı kullanıyordum onu kesmemi söyledi sadece. Bebeği bu durumu yaşayan anneler var mı endişelenmeli miyim ?