mrymkzltprk Merhaba, kızım 23 aylık ve neredeyse hiçbir şey yemiyor, yediği 2-3 çeşit var onları da canı isteyince yiyor. Bu şekilde olanınız var mı farklı yöntemlere açığım yeter ki yesin
gizemzumraa mrymkzltprk 21 aylıktan bildiriyorum aynı. Doktora gittim bu aylar da iştahsızlık görülüyor dedi ama gel bide bana sor kafayı yemek uzereyim
gizemzumraa mrymkzltprk onceden guzel yerdi bu arada ne olduysa şu son 1 ayda oldu sevdiği şeyleri bile yemez oldu artık. Siiznde öylemiydi
bebek7979 Benim kızımda 22 aylık erken doğdu ilk ek gıda döneminde iştahı acıktı ama bir yaşından sonra bitti iştahı 0 benden çok zorlanıyorum sevdiği şeyleri bile yemiyor artık banada tavsiyesi olan var mı 36hafta doğdu
mrymkzltprk bebek7979 evet ilk ek gıda döneminde çok iyiydi ama boğulmasından korktuğum için açıkcası blw yapmadım, 8-9 aydan sonra da yediği 2-3 çeşit kaldı çoğu zaman onları bile yemiyor
mrymkzltprk gizemzumraa benimki 8-9 aylıktan beri böyle sizinki dönemsel ise geçer, diş tetikliyo olabilir, benimkinin dişleri de çıktı çok çaresiz hissediyorum, sadece makarna yiyo o da 1 avuç bile değil
Elvinemine gizemzumraa benimkide 21aylik və aynı.istah o yani.amma benim kız 3tane azı dişi çıkarıyor belkide ondanadir
mrymkzltprk gizemzumraa kahvaltı o da mama şeklinde hazırlıyorum tek tek verince yemiyor asla, bazı günler ara öğün çorba içerde içiyo, bi süredir onuda içmiyo akşam kaşık mama, onun haricinde kek, meyve falan yiyo arada
mrymkzltprk gizemzumraa 18 ayda bakıldı normaldi, bir dahaki ay 2 yaş kontrolü için tekrar götürücem bakalım ne diyecek 🤷🏻♀️
Ftet 23 aylık aynııııı sadece 2 lokma yiyor son 1 aydırr ve tüm dişleride çıktı yani diş reddi de yok
bebek7979 Kızlar bebekleriniz düzeldi mi ? Benimki devam ediyor… Azı dişleri çıkıyor bence ondan . Bu aylarda normal herhalde herkeste olduğuna göre 3 öğün yemiyor .