yenianne___ kızım 6 aylıkken bende hamile kaldım şuan 3 aylık hamileyim ve bende ağladım ilk kızıma yetemeyeceğim diye ve hala hergun düşünüyorum ya onu üzecek bir şey yaparsam bebek doğduğunda diye Rabb’im yardımcımız olsun iki çocuğumuzuda üzmeden eksik hissetmeden ve çok yorulmadan büyütürüz umarım,üzgün değilim ama korkuyorum sadece ikisinede yetemezsem diye … İlk yıl zor olsada sokra birbirine arkadaş olurlar destek olurlar yani inşallah 🙏🏻😔