gg3848 Kızlar oyun grubuna ne zaman başladınız kızım 17 aylık oyun grubuna başlamak istiyorum biraz hastalık mevsimi bitsin diye bekledim ama yine de çekiniyorum siz kaç aylıkken başladınız oyun grubundan mikrop kapma gibi bir durum yaşadınız mı🤗
tgcyi gg3848 18 aylik oldugunda baslayacaktim aslinda ama oglum alerjik bir bebek, doktorumuz kis ayinda ben pek onermem ama yine de sen bilirsin dedi oyle soyleyince tedirgin oldum, insallah bahara goturmeyi dusunuyorum
canmanayvesuyu gg3848 benimki de 18 aylık ben de nisanda falan başlamayı düşünüyorum hastalıklardan dolayı 🫠
gg3848 tgcyi ay çok geçmiş olsun kızımın öyle bir durumu yok ama yine de hastalıklardan korkuyorum açıkçası yaz dönemi de sürekli tatillere gittiğimiz için oyun grubu tekrar çok bölünmüş oluyor pek gidemiyoruz ben kızımı sekiz aylıkken götürmüştüm o zaman bile keyif almıştı ama iki ay gidebildik sonra yaz tatillerine denk geldiği için bırakmak zorunda kalmıştık kışın daha hastalıktan götüremedim bilemedim
gg3848 gizememre ay kuzum çok sevindim ya içimi rahatlattın çocuk evde sıkılıyor her gün götürecek yerde bulamıyorum havalar da malum hala soğuk oluyor her gün çıkamayabiliyor hem çocuk hem ben sosyalleşmiş oluruz diye düşündüm🙈
tgcyi gg3848 cok tesekkur ederim☺️bende goturmeyi cok istiyorum yasitlariyla sosyallessin keyif alsin diye ama cesaret edemedim iste hastalik sebebiyle bakalim insallah bahara niyetim var, aslinda deneyebilirsin haftada bir filan ona gore karar verebilirsin☺️
gizememre gg3848 yok kuzum ben de korkmuştum ama gittiğimiz yer çok özenli temizlik konusunda olsun falan benim içim rahat götürüyorum , ay o kadar iyi oluyor ki çocuk akranlarını görmüyor normalde orada öyle neşeli aktif oluyor ki hoşuma gidiyor
gg3848 gizememre biz de parka gittiğimizde falan böyle sürekli çocuklara bakıyor ilgisini çekiyor ben de o yüzden sosyalleşsin istiyorum bizim de çevremizde hiç yaşıtımız çocuk yok ben de bakalım kuzum muzipoya götüreceğim Şişlideki yorumları güzel ama inşallah biz de severiz🥰
fgdt34 gg3848 9 aylıkken başlayacağız kayıtımızı yaptırdık. Ebeveynli oyun grubuna katıldık. Çocukların gelişimine katkısı büyük ilk haftalarda belki hasta olabilir ama bağışıklık kazanması için de mükemmel bir seçim 👏🏻
gg3848 fgdt34 ben de 8 ayllıkken götürmüştüm 11 aylık bıraktık yaz gelmişti o zaman bahar dönemiydi hastalık mevsimi değil diye rahattım🙈 bu sene çok hastalık geçirince tedirgin oldum ama bakalım pazartesi deneme dersine gideceğiz
fgdt34 yaman2606 istanbul gg3848 ben okul öncesi öğretmeniyim. Bence çocukların akranları ile olan bağı çocukların gelişimi için çok önemli hem gelişim hem dil gelişimi için etkilidir.
larisa13 gg3848 hayır yaşamadık ama ben hiç bir yerden eksiltmedim her ortama bebeklikten itibaren sakınmadan soktum etkisi var mıdır bilemem
Pamukhanim_ gg3848 18 aylıkken götürmeyi düşünüyorum daha doğrusu bizim buradaki yer öyle alıyormuş daha erken olsaydı götürürdüm evde çok sıkılıyor
Pamukhanim_ gg3848 anladım canım ben aramadım ama oyun grubu değilde oyun atölyesi yazıyordu pek seçenek yok zaten bakalım
gg3848 Pamukhanim_ bir ara konuş istersen kuzum bir de çocuğun gelişiminde bir ay o kadar büyük bir uçurum olmuyor artık bizimkiler büyüdü neredeyse 18 aylık sayılır