babyisleeping Kızlar bebeğim 12 ay 6 günlük içme suyunu kaynatmayı bırakmalı mıyım? Siz ne zaman bıraktınız? Doktoru 1 yaşına kadar kaynat demişti ama bıraksam mı artık bilemiyorum
esmnrr babyisleeping Ben de 1 yaşına kadar biliyorum . 6 aylığız daha ama bazen bununla uğraşmak daraltıyor unutuyorum yetmiyor vs . 1 yaşından sonra yapmam herhalde 😅 şebeke suyu vermiyoruz sonuçta
babyisleeping firdevsbl doktorumuz 1 yaşına kadar kaynat demişti. Şuan 1 yaşını geçti bırak der muhtemelen ama içim rahat değil suda bakteriler vs olabiliyor bebeklerde hassas olduğu için etkilenebilir vs ama sanırım bırakacağım yavaş yavaş
bilgedm babyisleeping Bizim doktorumuz da aynı şekilde 1 yaşına kadar içme suyunu kaynatarak verin demişti. Sizinki 1 yaşında olmuş bırakılabilir bence
ceydact babyisleeping hiç kaynatmadım her şeyin aşırı arındırılmış olmasını kendimce doğru bulmuyorum belki de benim yaptığım yanlıştır ama vücuda mikrop da lazım düşüncesindeyim 😶🌫️
surprizbebe babyisleeping ah canım bu eziyeti kendine neden yaptın😁 ek gıdaya başladık bir kaç ay kaynattım sonra damacana suyu direk vermeye başladım. Çünkü zaten içtiğimiz sular ölü su. Bi de kaynatıp iyice öldürüyoruz
gg3848 babyisleeping ben bir yaşından sonra bıraktım doktorumuz da bırakabilirsiniz demişti zaten normal içme suyu kullanıyoruz ben onu kaynatıyordum eğer çeşme suyu kullanmıyorsanız artık kaynatmanıza gerek yok
babyisleeping gg3848 içme suyu kullanıyorum çeşme suyu değil bende artık yavaş yavaş bırakacağım yaşına girdi daha yeni