beyazzkuguu Kızlar bizim bina da epeydir kamera takılı seste alıyormuş bunlar. Ne kadar mesafedeki sesleri alıyorlar bilgisi olan var mı ? Evin içine kadar ses alıyor mudur? Herkesin bir özeli var evin içinde konuştukları var biraz rahatsız oldum.
oylesinebiri__ beyazzkuguu o sırada aşağıdaki kameranın bizim tv ye bağlı olmasi 😂 sesli diyafonu kanal yapmış yöntem şaka gibi
Deletedmom2987 beyazzkuguu hayır evin içindeki sesleri almıyor kamera görüşünde olmanız lazım benim evimin önünde de var kamera almaz evdeki sesleri
oylesinebiri__ beyazzkuguu bu kapıda sesli görüntülü konuşma oluyor ya bunlar tv ye aktarmış kanal şeklinde o numaralı kanala basınca açılıyor kapı ve bina girişini izliyorsun biz deneme olarak açtık onun dışında bakmıyoruz yönetici bakıyor
Balbulutu oylesinebiri__ bence çok iyi ya bizede takalım dediler ev sahipleri kendi aralarında anlaşmadı
beyazzkuguu oylesinebiri__ aslında kapının önünde olması gizliliğinizi çok ihlal etmiyor. Kapının önünde ne konuşulabilir ama bizimkiler evde ki seside alabiliyormuş bu beni rahatsız etti
oylesinebiri__ Balbulutu bilmiyorum ama bence güvenlik açısından çok iyi canım bize gelen giden pek yok biz açmıyoruz yönetici de sürekli açık mis 😂 bizi korur yeterli neden anlaşamadilr
oylesinebiri__ beyazzkuguu yok bence evdeki sesi almıyor dur bizim düğme var onu aktiflersen dışarıya ses gidiyor kapalı hep belki bizim kide öyle bir sistem dir hiç bilmiyorum ama binada her yerde kamera var
beyazzkuguu Deletedmom2987 kamera direk bizim kapıya bakıyor zaten asansörden inenleri ve bizim evi çekiyor bu görüşünde mi oluyor 🥲
Deletedmom2987 beyazzkuguu Hayır. İnsanlar’ın kameranın görüşünde olması lazım. Yani sen kameranın önünde konuşursan ses kaydı yapar evin içindeki kaydı alamaz. Senin kapının önünde konuşurlarsa ses kaydını alır. Veya merdivende konuşulursa alır
beyazzkuguu Deletedmom2987 anladım bizim koridor kapıya yakın orda konuşulanlar gitmez diyorsunuz yani