Ablam ilk hamileliğnde sizin gibi çok ağladı çok sıkıntı çekti, ilk bebeği erkek ve 1 yaşına kadar kolik bir bebekti, geceleri hic uyumzadi huysuz miz miz, illallh edeedik geceleri uyumazdi diye çok sikinti cekmişti ablam, ama 1 yaşında konuştu, erken yürüdü, kendi kendine ingilisce oyrendi çoo zeki bir bebek masallah, hic bir sikintisi yok sadüce sinirli bir bebekti, şuan da 12 yasinda, şimdide sinirli, 2 ci oğlunda hamilelyi çok rahat geçmişti ablamin, boyle hic bir olayi takmazdi vurdum duymaz olur ya oyle, gerçekten 2 ci oğlunun bebekliği o kadar sakindiki, güzel uyurdu, ama geç konuştu, bir de kilo yemek konusunda hic iyi değil,8 yaşında şuan 20 kilo, tüm tahiller yapildi, hic bir problemi yok, sadece zayif bir çoçuk, ha bir de insan sevmez, çok konuşmaz, sakij kendi halinde bor çoçuk, mesela cok arkadasi yok okulda asosyal biraz, yani dmeem o ki gelişimi ile ilgili soruj olmaz bence ama sakinlikle alakali ola bilir, ben hamileliğmde çok gezmezdim hep evde tv tlfn vakit gecrdim, şuan bebeğim de mesela disari da durmak istemiyor, acaba bunla mi ilgiki diyorum
Siz yine de boı bol insanlarla gorusun disari çikin, stresli olay ve ortmlardan uzak durun, cunki bilemeiyz