Emzirmeyi bıraktım 14 şubatta hala sütüm geliyor zaten çoktu sütüm hep ilaç kullandım kesilir dedi eczacı ama yok gögsümü sagım makinasıyla sagmıyorum süt artmasın diye taş gibi olup kendi kendine fışkırıyor deliricem . Ne yapabilirim . Birde ilaç kilo yaptı krizzz