Bende candida ya yakalandım maalesef. 2 sene çektim hiç bir doktor bana candida demedi. En son özelde buldum çareyi devletteki son gittiğim doktorumun sayesinde. Lazer oldum ama incesinde 2 hafta sıkı bir diyet gerekiyor. Diyetisyene ihtiyacınız yok sadece gluten tüketmeyin ve meyve yemeyin (şeker yasak). Meyvede de şeker olduğu için 2 hafta yemeyin. Glutensiz ekmekler satılıyor kurabiyeler vs onlardan yiyebilirsiniz ben öyle yaptım. 2 hafta doktorum yeme dedi sonrasında lazer yapıcsz dedi daha donra yavaş yavaş hayatına geri alabilirsin meyveyi gluteni dedi. Bende öyle yaptım ve o kadar rahatladım ki glutensiz beslenince he doyuyorsun hemde şişkinliğin olmuyor. Bir süre öyle devam ettim ama o ay hemen hamle kaldım.. haliyle gluten şekere geri döndüm.. tam 1 sene oluyor candidayı atlatalı. Şimdi emziriyorum ama glutensşz beslenmeye geri dönücem. Ayrıca 2 haftada 3 kilo verdim glutensiz beslenince hem ödemi attırıyor hemde kilo verdiriyor 😁 çok geçmiş olsun inşallah şifa bulursunuz. Bu arada doktorum Hacer Sadıkoğlu. Çok tatlı bir doktor tavsiye ederim. 2 kere gittim kendisine. 1 muayne 2 lazer. Lazer fiyatı diğer doktorlardan çok ama çok uygun. 3te 1 fiyatına.