Kizlar bebegim 5 aylik gece uykusuna 12 de yatiyo sabaha kadar 2 saatte 1 fln uyanip emip yatiyo bu saabh 9 a kadar boyle 9 da altini degisiyorum emziriyorum tekrar yatip 10 bucuk gibi kalkiyo sonrasinda da 2 en gec 2 bucuk saatte 1 yarim saat felan uyuyo sizce cok mu uyuyo doktor uzatmaya uyanik tutmaya calis diyo ama uykusu gelince cok huysuzlaniyo napayim fikriniz varmi sizin bebislerin uykusu nasil