yenianne1234 15 günlüğüz bebeğim her mama veya anne sütü içtiğinde sürekli ıkınmaya kendini zorlamaya başlıyo gaz damlası var kullanıyorum ama anlamadım gitti şuan daha da arttı napmalıyım yardımcı olun lütfen deneyimli anneler
ciceksincicek yenianne1234 uykularımız haram resmen 1 aylığız ıkınma kasma pancar gibi kızarma ödüm kopuyor çocuk patlicak sanıyorum
elizinannesigeldi yenianne1234 canım , sen elinden gelen her şeyi yap . Ama nafile , o ıkınmalar uzunca bir süre bitmeyecek. Biz de 4 ay 18 günlüğüz hâlâ gaz hâlâ gaz Yıldım
Minikbirprenses yenianne1234 gaz damlası kullandık kiraz çekirdeği kullandık ağlama krizlerine giriyordu 3 ayda anca geçti bu gaz
edaozcandi Kızlar sizi üzmek istemem ama inanın hiçbirşey fayda etmiyor tek çare zaman biraz sabretmeniz gerekiyor 2 ayı geçtik çok şükür baya baya rahatladık
yenianne1234 elizinannesigeldi kimilerinde duyuyorum gaz damlası buldum gazı bitti rahatladık diye ama ben ne yapsam şu ana kadar çok işe yaramadı gerçekten