sule45 Taktırıp sıkıntı yaşayan var mı bebeğim küçük sezaryen olsun istemiyorum şuan bir tane daha garanti değil diye biliyorum ama diğerlerinden daha güvenli diye duydum sizce
Limoncicegiiiii sule45 ben 4 yıl taktırdım sonra ileri derecede enfeksiyon yaptı çıkarttı doktorum ama kullandığım sure içinde memnundum
Niyesordunbucevabi Limoncicegiiiii sule45 bende aynı şekilde 5,5 sene kullandım ek koruma yapmadık ama aşırı enfeksiyon yapıyordu sırf hamile kalmamak için katlanıyordum. Onun harici memnundum
gg3848 sule45 ben hormonlu spiral taktırdım şu anlık bir sorun yaşamadım ek korumada yapmıyorum bence kontrolleri düzenli yaptırdıktan sonra güvenli bir koruma yöntemi
Babykitteniscomin Niyesordunbucevabi merhaba bende 5 sene sonra çıkarttırdım 2 senedir hep enfeksiyon kullanmadığım ilaç gitmediğim doktor kalmadı. Çıkarttırdım ama enfeksiyon devam ediyor ya. Sizin çıkarttırınca bir daha olmadı mı
masal_ece sule45 5 ay oldu takalı üşüttüğüm zaman kasıklarım ağrıyor ve sürekli devam eden akıntı var günlük pedsiz asla olmuyor iç çamaşır kalmıyor onun dışında memnunum bir sorun yaşamadım çevremde 10 yıl 8 yıl ve daha fazla taktıranlar da var hiç şikayetleri yok kişiden kişiye değişiyor
Orenda_ sule45 Spiralle hamile kalan çok ama sizde kalacaksanız demek değil bu,3 yıl önce taktırdım adetim azaldı bazen düzensiz de oluyor enfeksiyon riski de artıyor maalesef
Orenda_ sule45 Tabi değil Allah nasip edecekse istediğimiz kadar korunmaya çalışalım kaderin önüne geçilmez.Eşim şey der hep o kadar para verdik güvendesin korkma😄3 yıldır birşey yok iki yıla kadar da olmaz inşallah 🤷🏻♀️🥲
AnaKuzusu34 sule45 ben bir senedir kullanıyordum. İki aydır sancım var adet olamıyorsun sonunda adet oldum doktora gittim spiralim kaymış dün çıkarttılar moralim çok bozuldu.
gulsimacansu58 Ben taktırdım pişman oldum aşırı kanama yaptı bende doktor sana yaramamış spiral dedi hemen çıkarttırdım ama 4 ay çektim berbattı. Herkesin bünyesi bir degil tabi ama ben töbe ettim büyük konuşmayım da. Bayadır hapla korunuyorum şimdilik memnunum
Nilamom11 sule45 4 yıldır kullanıyorum bi ara kayma yapmıştı çıkartıp yenisini taktırdım ekstra koruma da yapıyorum ama
ebruli91 Nilamom11 merhaba spirali ne zaman çıkartıyorlar, regl olunca mi,bende de akinti kaşıntı yapıyor, hormonlu istiyorum,hemen onu çıkarıp hormonlu takarlar mi,ve devlette hormonlu ucretli mi ucretsiz mi acaba