ay_adengunes Kızlar emzirme döneminde kullandığınız vitamin var mı, varsa öneriniz nedir? Kızım 2,5 aylık aktif emiyor bazen çok enerjim düşük oluyor. Vitaminle kendimi desteklemek istiyorum
nursemom05_ ay_adengunes imom latte, vicium magnezyum, ocean d vitaminini gebelikten hatta öncesinden beri kullanıyorum. Çok şükür uykusuz kalsam bile dinç oluyorum.
ylnydg ay_adengunes elenatal doğum ve emzirme olanını yazdı kadın doğum doktorum. Hem bebek hem de senin için dedi
UrbanMom ay_adengunes cocugum 2.5 yasinda tabi su an belki yeni vitaminler çıkmıştır bilmiyorum hamileyken elenatal 2, doğumdan sonra elenatal 3 kullandirmisti doktorum
ay_adengunes nursemom05_ bende dinç kalmak için istiyorum eşim sabah gidip akşam geliyor bebeğe kendim bakıyorum desteksiz haliyle enerjim azalıyor, dediğiniz vitaminlere bakacağım teşekkür ederim ❤️
hamilesavi Ben hamilelikte ne kullandıysam ona devam ediyorum, doktorum öyle önerdi. Ocean mumy, d colefor ve gyneferon demir hapına devam ediyorum. Bir tek demir hapını kesince enerjim düşüyor o beni çok iyi yapıyor
ay_adengunes hamilesavi bende demir hapı kullanıyorum ama yeterli gelmiyor bi multivitamin kullanmam gerekiyor gün içinde halsiz uykusuz oluyorum
dvaasl ay_adengunes gyno ferro sanol demir eksikliği için ocean 3 lü magnezyum maxdefend c vitamini diş etlerim için solgar b12 ve lacmix düzenli kan tahlili yaptırıyorum
ay_adengunes dvaasl bende kan tahlili yaptırıyorum demirim düşük biraz sadece, ama aktif emzirdiğim için enerjim düşüyor enerjim yerine gelsin diye takviye kullanmak istiyorum
dvaasl Limonsekeri lacmix süt artırım için solgarı b 12m düşük o yüzden lacmixin içeriğindeki b12 yetersiz c vitamini hamilelik dönemimde dişetlerim çok kötü oldu c vitamini çok iyi geldi