4 ay 19 günlük bebeğim var sadece anne sütü veriyorum çok şükür güzel bi şekilde doyuyor fakat sürekli biz yemek yerken yediklerimizi istiyor vermeyince sinirli bi şekilde ağlamaları bitmiyor. Sürekli biseyler yemek istiyor sizce bu ayda herhangi bisey vermelimiyim . Bu arada parmak ucumla yoğurt falan tattiriyorum ama daha fazlasını istiyor. Aynı durumu yaşayanlar var mı?