Yenidogan filan degil 3 yas sendromunu bilen bilir tam bir sabır testi. Tüm gece bende uykusuz kaldim neden mi? Beyefendi gece 1de kalktı neymiş dışarı kahvaltıya gitmek istiyormus. Oglum yat uyu gece gece ne kahvaltisi dedim bağıra bağıra gece 4e kadar ağladı. En son uykusuzluktan kızmaya başladım zaten gun içi zor geciyor bir de gece gece uğraştığım seye bakin. 4te ikna edip uyuttum artik ne kadar stres olduysam sabaha kadar kabus gordum. Gece sanki deliksiz uyumuşuz gibi sabah horozlarla beraber ayni anda kalktık resmen zombi gibi geziyorum. Bir daha anne olmak istersem bana hatırlatın bugünleri geri vazgeçeyim 😑