Arkadaşlar selam bebeğim dokuz aylık üç gündür öksürük ve burun tıkanıklığı var burnunu falan temizliyorum ama öksürüğünü durdurabilecek bir şey henüz bulamadım kullanabileceğim bir ilaç ya da öksürüğünü şu keser diyebileceğiniz bir şey var mı acaba balgam sökücü falan vermişler geçen sefer gittiğimde vermişlerdi ama o ilaçlar da sanırım balgam attırmak için daha çok öksürüyormuş ne yapabilirim