Bebeğim sekiz aylık iki gündür öksürüyor evde buhar vardı veriyorum ama fayda etmedi sanki bu gece Öksürürken sesi gitmiş şekilde hep öksürdü çocuğum çok fazla sık hasta oluyor hep antibiyotik veriyorlar antibiyotik kullanmasını istemiyorum evde ne yapabilirim Öksürürken böyle sesi tamamen gitmiş şekilde öksürüyor