Günaydın kızlar, canımı sıkan ve normal karşılamadığım bir durum var. Benim bebeğim sinirlendiğinde çok ağladığında olmayan dişlerini sıkıp ellerini yumruk yapıp ağzının kenarlarına götürüyor sanki koca insan gibi sinirleniyor bu kadar ufak bir bebeğin böyle bir siniri öğrenebileceği bir durumda oluşmadı, normal mi anormal mi bilemedim. Mesela sütünü 1-2 dakika geç verirsem, ana kucağına o istemediği halde koyarsam ya da evde gezdirmezsem bu hareketleri yapıyor. Normaldir sizce aynı durumu yaşayan var mı?