Tinimini 4.aydan sonra uyku düzeni çok değişiyor aç olduğunu sanmıyorum. Üstelik mama bebekte daha çok gaz yapıyor ve sindirimi daha geç oluyor bu yüzden siz ne kadar çok mama verirseniz o kadar rahatsız olur. Ben de rahat uyusun tok uyusun diye uykudan önce veriyordum, bu bilgiyi duyunca bıraktım hakikaten şimdi daha rahat uyuyor. Bu 4.ay atağı her şeyi alt üst ediyor. Kendisi bitse etkisi bitmiyor.