metekaanmom acemi_anne36 karnını zeytinyağı ile ovalayın gaz masajı yapın bacaklarını yukarı aşağı harekef ettirin biraz yüz üstü durmasın için dizinize alın o şekilde rahatlar
Niyesordunbucevabi acemi_anne36 sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal. Mama alıyorsa doktora başvurun mutlaka
elfrana_03 acemi_anne36 benim de 3 aylık oğlum bı anda kaka yapmayı kesti 7 gün bekledik emzirdim iyice ama tık yok doktorun kapısına gittik iğrenç ekşi bir koku bı baktım oğluşum iyice yapmış bez taşmış 😅😅😅doktora gösterdik biraz bağırsak düzensizliği var dedi yani gaz falan..o günden sonra sürekli kaka masajı var onu yaptım ve ardına yapıyordu..YouTube vardı galiba videosu masajın çok etkili oluyor
yrnyrn061 acemi_anne36 emiyorsa normal 10 gündeden fazla olursa dr götürün veyâ zeytinyağı sabunu sürebilirsin poposuna (fitil gibi düşün) ama öncelikle tuvalete oturur pozisyonda tut bence ben çok faydasını gördüm 7 ayı bitiyoruz hala arada tutuyorum kolay yapsın diye
Niyesordunbucevabi acemi_anne36 o halde yarına kadar bekleyin yapmazsa doktorunuza danışın. Benim kızımdada aynı durum olmuştu bi çay kaşığı zeytinyağ vermiştim
sonmukemmelannebukucu Eğer herhangi bir şekilde huzursuzluğu yoksa ıkınma,zorlama,karında sertlik anne sütü ile besleniyormus normal 10 güne kadar yapmaması . Yarından sonra değerlendirirsiniz doktorunuzla durumu geçmiş olsun
ceydact 10 güne kadar normal sadece anne sütü alıyorsa mama kullanıyorsa onu bilmiyorum ama 🫠 huzursuzluğu yoksa rahatsa gaz çıkarabiliyorsa sorun etmeyin bebiş bütün sütü sindirmiş demek ki 🫠
Birgaripcihan Kulak çubuğunu zeytin yağına batırıp makat kısmına sokup çıkarın biraz da bekledin sadece pamuk kısmını ama makat uyarılmış oluyor yapar o zaman
buseselvi acemi_anne36 doktorunuza danışın anne sütü alan bebeklerde olabiliyor ama ben oğlumda yaşadığımda ılık su dolu kovaya oturur pozisyonsa tutup karnını ovalamıştım o şekildr rahatlıyorlar
burdabirivar Niyesordunbucevabi hahah bayılırım büyümüş bebeğe 😅peki bi seferlik mi olmuştu bizim surekli devam ediyo bazen 3 bazen 5 7 gunde bir filan bazen iki gun ust uste de yapiyo ama bu durum beni rahatsız ediyor bana hore hergun yapmalı yaaa