Bebee Mayazim hem de çok bu zamana kadar neyi yapmam veya asla dediysem başıma geldi o yüzden kınamıyoruz 😅
Tambirmom Mayazim her kinadigim ya da asla yapmam dediğim her şeyi yaptım 😬 o yüzden büyük konuşmamak lazım 😃
Balbulutu SooMin zengin insanları kınadım daha başıma gelmedi paralarını kınadım 😶🌫️ 😂. Villayı da hiç güzel dizayn edememiş dedim ne zaman villam olur bacıkom 🥺 🤭 günoo
metekaanmom Mayazim kinadigimiz ne varsa başımıza geldi gorumcenin oğlu sebze yemeği yemezdi nasıl yemez annesi alıştırmamıs dedim oğlum 8 yaşında hala sebze yemez çok da büyük konuşmamak lazımmış onun oğlunda kinadigimiz ne varsa basimiza geldi
myangelson Mayazim Büyük lokma ye büyük konuşma diye boşa dememişler 😅 maalesef benim de başıma geldi 😅
bir1anne Mayazim kınadığım her şeyi yaşadım özellikle okumayıp evlenenleri çok kınadım 18 de nişanlandım 19da evlendim. Rabbim çok güzel bir ders verdi.
sdnce bir1anne benim de bir akrabam okulu biter bitmez nişan yapmıştı ben de ne acelesi var falan demiştim okulum bitmeden evlendim😂
beybitolat Mayazim evlenip hemen hamile kalanları çok kınardım ve evlenir evlenmez hamile kaldım hahshshshaj daha töbe kimseyi kınamam
bitboylum Mayazim geldi. Kayınpederim için derdim hep bu nasıl adam ya suratsız vs diye o zamanlar bir şeyim değildi de işte sonradan kayınpederim oldu