Eşimde kaşıntı sivilce benzeri kabarcık vardı sağlık ocağı bir şey alerji yapmış dedi krem ilaç verdi geçti ama ilaç bırakınca tekrarlıyor aradan 1 hafta sonra bebeğim de de aynı şeyler oldu gece çok kaşınıyor ağlıyor bu gece yoğun oldu göbek koltuk altı bacakları elleri hep kaşınıyor eli ni kanattı kaşımak dan bugün için randevu almıştım cildiyeye ama merak ettim acaba uyuz mu diye bir çok kişi uyuz diyor bende korktum başına gelen var mı acaba görsel de eklemek istedim ama olmuyor..