haticecs asla kabul etmeyin. Ayıp olur diye kabul ettik, hasta bile değillerdi. Taşıyıcılarmış. 1 hafta rezil olduk bebeğimle hastanede. Üstelik başka bir kızım daha var. Hepimiz neler çektik. Doktorlar özellikle kreşe giden cocuk varsa evde ondan bile izole edin diyorlar. Bebek biraz büyüyene kadar görüntülü görüşelim diyin..