pembeayakkabilikiz Kızlar 3 yaş kızım gece uykusunda ağız kokusu oluyor yaşayan var mı neden olur acaba ?
biricik9 pembeayakkabilikiz üste çıksın bilgim yok ama bu taraflarda şey diyorlar büyüdükçe gece beslenmeden sonra koku kalıyor ne doğru bilmiyorum
moryazma pembeayakkabilikiz Üst solunum yolu enfeksiyonu geçirdiyse ya da geçirecekse olabilir . Tefliden kaynaklı olabilir .
pembeayakkabilikiz biricik9 gece beslenmıyorda aslında uyumadan bı ıkı saat önce yıyor. Diş fırcalama dil fırcalama vs de yaptırıyorum her gü
biricik9 pembeayakkabilikiz anladım diş hekimine götür istersen bazen ağızın arka tarafında kristallesme oluyor onları çıkarıyorlar oda koku yapa biliyor veya mide ile alakalı olabilir geçmiş olsun
pembeayakkabilikiz moryazma gecırdı hastaydı ama daha öncede vardı hep artık kzıım ıcın rahatsız olmaya başladım bende yazayım dedım bı doktora goturecegım hemen. Sadece gece uyurken oluyor gün ıcınde yada sabah kalkınca olmuyor.
moryazma pembeayakkabilikiz Benim oğlumda da olmuştu diş doktoru bir sorun yok dişleriyle alakalı demişti çocuk doktorumuz reflü olabilir o zaman dedi. Bize bir tane probiyotik verdi mide içinmiş onu kullandık bir ay geçti ama bazen tekrar oluyor
pembeayakkabilikiz moryazma teşekkür ederım geçmiş olsun sizede. Bende doktpra goturecegım takıp edıyorum şu an bazen oluyor bazen olmuyor anlamadm